Avatar billede ag.paven Nybegynder
08. juni 2006 - 14:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Zepto Znote 6615WD

Hej..

Jeg har lige bestilt en Zepto Znote 6615WD (Power):
Skærm.:
15.4" WSXGA+ 1680x1050

Intel Core processor:
1.83 GHz Intel® Core™ Duo

RAM:
1GB DDR2 PC5300 - 667MHZ

Harddisk SATA:
80GB 5400omdr. SATA Hitachi

Grafikkort:
nVidia Geforce Go 7600 512MB

Optisk enhed:
DVD-RW Dual Layer brænder

Indbygget Bluetooth™:
Ja, indbygget Bluetooh

Trådløst netværk:
Intel® PRO/Wireless 3945ABG

Jeg ville bare høre om der var nogle af jer som har købt den og har en kommentar omkring den?

Og ville også gerne vide om hvor godt den kører spil som: World of Warcraft,Fear,Hitman Blood and Money fps mæssigt?
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 15:05 #1
http://laptopworld.dk/index.php?id=44 her er der en anmeldelse lige på trapperne, så den ligger der nok en af dagene.

Det er en rigtig fed maskine som nok skal køre alle spil uden probz, måske ikke med alle indstillinger på max, men den skal nok køre dem helt pænt. Eneste minus ved maskinen i mine øjne er, at man indtil videre ikke kan bestille den med 9 cellet batteri men kun med et 6 cellet så den har elendig batteritid, men udover det er det en super svedig maskine. Personligt havde jeg selv valgt deres 2425 model. Den er stort set magen til botset fra at gfx kortet er et 256mb kort, men man kan så få 9 cellet batteri til, men igen det kan jo være at batteritid ikke er en faktor for dig og så er det jo ligemeget. Tror bestemt ikke du bliver ked af det.

MHT fps tal, så kommer det jo meget an på dine indstillinger i spil..

3D Mark 2001: 18200
3D Mark 2003: 8219
3D Mark 2005: 3558
3D Mark 2006: 2200

sådan scorer den i tests, dem kan du så sammenligne med eks.

http://www.tomshardware.com/2005/12/02/vga_charts_viii/page18.html hvor der er 3dmark05 resultater, så kan du da se hvordan det performer i forhold til andre kort. Ligger ca omkring et GForce 6800
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 15:06 #2
Den tester bedre end det kort jeg har i min stationær og på den kører jeg the godfather med alt på max i 1280*1024 med 4AA og 4AF
Avatar billede ag.paven Nybegynder
08. juni 2006 - 15:09 #3
Tak drgonzo... Altså det med batteri er jeg ligeglad med, da jeg skal bruge den på skole og hjemme så det er ligegyldigt!

Pt. kører min stationære med 10-30fps i World of Warcraft og håber da meget på at den her laptop ville kører bedre end det :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:21 #4
Hvilket gfx kort har du i din stationær?
Avatar billede ag.paven Nybegynder
08. juni 2006 - 17:27 #5
Radion Sapphire 9800 Pro
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:30 #6
Så burde WOW også køre bedre, måske du skulle stille lidt ned for dine settings ;) men gfx kortet + den super cpu og de mange ram gør helt klart at din nye bærbar vil køre spillet noget bedre
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:31 #7
Har selv kun 9600XT i min stationære :(
Avatar billede ag.paven Nybegynder
08. juni 2006 - 17:32 #8
regner også med når jeg har sparet lidt sammen igen at jeg vil købe 1Gb ram mere til den
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:34 #9
Du kan jo hente et af 3dmark programmerne og teste det på din stationære og se hvad den scorer i forhold til de test scores jeg lagde tidligere

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=874  hent 3dmark 05 her, så kan du jo prøve
Avatar billede ag.paven Nybegynder
08. juni 2006 - 17:36 #10
prøvede i 3dmark 06 og scorede 700 haha
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 17:42 #11
ja så er der jo en pæn forskel he he