Avatar billede madsenfc Nybegynder
07. juni 2006 - 22:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

www.vvspriser.dk - Banner

Hey alle sammen...

Jeg står i den situation, at jeg er blevet bedt om at lave et udkast til en foreside for vvspriser.dk, for en jeg kender. Siden er ikke oppe og kører endnu, men kommer den måske i næste måned. Jeg har brug for et banner til det udkast som jeg skal lave. I banneret skal navnet vvspriser.dk indgå. "vvs" skal med blåt, og det resten med sort, og så skal det egentlig bare være en helt almindelig skrift(areal-fed). Der ud over skal der nærmest være et baggrundsbillede, med noget man kan relatere til vvs arbejdr. I starten laver i bare logoet i den størrelse i laver den i, og så kan jeg forhåbentlig altid få jer til at redigere i størrelsen, for skal først gå i gang med den på lørdag. I logoet må der gerne være en svag farve blå, det vil sige en lyseblå. Ellers er resten op til jer, om der skal billeder ind eller hvordan i nu syntes det ville se godt ud.

På forhånd mange tak!
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. juni 2006 - 07:56 #1
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. juni 2006 - 11:05 #2
http://rapidshare.de/files/22516249/vvs1.jpg.html
tryk på "Free" i bunden, så kommer det
Avatar billede madsenfc Nybegynder
08. juni 2006 - 12:45 #3
Kan godt lide dit bud helle100, men ville kunne være godt, hvis du kunne gøre det lidt smallere, og så sætte vvspriser.dk ned i venstre hjørne, og det så med en lidt mindre skrift. Kan rigtig godt lige baggrunden. Jeg er lidt i tvivl med vandhanen, hvis du havde tid, kunne du måske erstatte den med noget andet. Ved ikke hvad, men syntes bare den står lidt klodset der.

Er stadig åbne overfor andre bud.
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. juni 2006 - 15:19 #4
Størrelsen er nemmest at rette til, når du ved hvor stort det skal være, men her kommer lige et lidt mindre bud:
http://rapidshare.de/files/22532746/vvs2.jpg.html
Avatar billede madsenfc Nybegynder
08. juni 2006 - 16:22 #5
Ved du hvad! Det er rigtig fedt det banner.. Kanon godt lavet! MEN:D... Skriften ser lidt firkantet ud. Er det noget du kan lave om på? Og det blå i VVS må godt være en anelse mørkere. Hvis du kan lave det, er pointene dine, i promise!:D
Avatar billede helle100 Nybegynder
08. juni 2006 - 17:04 #6
Værsgo:
http://rapidshare.de/files/22540535/vvs3.jpg.html
og du får også lige photoshopfilen, hvis du vil ændre noget i teksten
http://rapidshare.de/files/22540659/vvs3.psd.html