Avatar billede kalaaleq Nybegynder
04. juni 2006 - 18:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

repair xp startup programmer uden cd

Jeg har en kammerat der har været så uheldigt og har deaktiveret nogle start op programmer under "kør/msconfig" og nu siger han hans comp er herre langsom og han har ikke nogen xp-skive... (sådan en får man nok ikke ovre i USA lol)
så hvordan kan man lave en Repair uden en xp skive?
eller er der en anden måde han kan fixe sin comp på?
Systemgendanelsen var slået fra så ingen hjælp derfra...
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
04. juni 2006 - 18:28 #1
tryk F8 under opstart, start i fejsikret tilstand. Kør MsConfig og gen-aktiver de, ved en fejl, deaktiverede programmer og så skulle den vel være i vinkel :)
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
06. juni 2006 - 20:41 #2
Han siger at det har han prøvet men uden held... og hans "OSA.EXE" (hvad det så end er *lol* ) er "messed up" som han selv siger det...
hans "windows installer" er der og den virker heller ikke...
Avatar billede gratis Nybegynder
07. juni 2006 - 15:25 #3
"OSA.EXE"  http://www.processlibrary.com/directory/files/osa/  filen er ikke nødvendig at ha kørende overhovedet :)
ska han lave en reapair uden cd, skal mappen I386 være tilstede på harddisken http://www.petri.co.il/change_default_location_of_the_i386_folder.htm
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
07. juni 2006 - 16:43 #4
han siger at han har fået den fix'et lol han højre klikkede på "denne computer/Administrer/Tjenester og programmer" og startede hvad der skulle startes...
(han har vel gættet sig frem til hvad der skulle startes lol)
Avatar billede kalaaleq Nybegynder
11. marts 2007 - 00:11 #5
lukket