Avatar billede emiliasl Nybegynder
04. juni 2006 - 17:33 Der er 3 kommentarer

Program til at oprette signature med

Hej er der nogle som kender et program hvor jeg kan oprette signature til Outlook/ Outlook Eksperss i. Grunden er at vi er en forening hvor vi gerne vil have at alle der har en adresse gennem og bruger en signatur som overholder vore gældene designs.

På forhånd tak
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 18:21 #1
Word. :o)
Avatar billede jacob_waino Nybegynder
04. juni 2006 - 19:43 #2
Jeg kan kun anbefale www.plaxo.com

Der kan man selv sidde og bestemme form og farver i signaturen...

Samtidig er der mulighed for en online kontaktliste, så man altid kan se dem der står i sin kontaktliste.

Sidst men ikke mindst... DET ER GRATIS! :-)
Avatar billede kedde65 Praktikant
07. juni 2006 - 16:21 #3
Jeg har tidligere lavet en Excel VBA løsning, hvor jeg har brugt denne til at autogenererer de signaturer der skal laves.

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk