Avatar billede bmads Nybegynder
04. juni 2006 - 17:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visning af billeder i IE

Hvad er årsagen til, at jeg ikke længere kan se billeder fra billedserierne via TV2. Jeg kan godt se billeder fra alle andre udbydere, bla. DR.dk, og jeg har også tidliger kunnet se billederne fra TV2.

MEN - nu er der kommet en parantes omkring URL-adressen (nederst på skærmen) når jeg peger på linket og et klik på linket har ingen effekt.
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 17:22 #1
Det virker fint her?
Avatar billede bmads Nybegynder
04. juni 2006 - 17:26 #2
Ja-tak, men sådan er del vel også de fleste steder, men det er hjælpen til at få mit system til at virke, jeg står og mangler.
Avatar billede mons73 Nybegynder
04. juni 2006 - 17:28 #3
Hvilken browser bruger du?
Avatar billede bmads Nybegynder
04. juni 2006 - 17:34 #4
IE 6.0
Avatar billede jokkejensen Novice
04. juni 2006 - 18:56 #5
Kommentar: bmads 04/06-2006 17:26:12 : LOL

Har du prøvet lige at tømme dine midlertidige internet filer.. de fucker ofte i IE...

Kunne du eventuelt lige kort forsøge med en anden browser, bare lige for at få lokaliseret fejlen til at være IE relateret ?!?

Prøv ex Firefox

/JJ
Avatar billede bmads Nybegynder
06. juni 2006 - 12:03 #6
Jeg tager lige den nemme først og prøver med slet af midlertidige filer. Jeg vender tilbage.
Avatar billede bmads Nybegynder
06. juni 2006 - 12:07 #7
Jeg har i øvrigt testet på en anden maskine, og min kommentar om paranteserne skal I bare glemme, for de kommer også alle andre steder (hvor det virker). Så det er et "rent" problem med, at maskinen bare ikke vil vise foto's fra TV2
Avatar billede bmads Nybegynder
08. juni 2007 - 14:53 #8
Problemet lukkes. Maskinen reformatteres (det tager lidt tid, men løser også andre problemer), så tak for indsatsen.