Avatar billede anders2002 Nybegynder
03. juni 2006 - 22:47 Der er 1 kommentar

Guide til billederhåndtering

Jeg vil gerne vide hvordan jeg skal lave stierne til en mappe på ftpen
Hvis jeg uploader et billede til en mappe hvordan jeg så kan få det billede vist sammen med noget tekst i php så jeg kan kategorisere billeder...Sådan at på side 1 bliver der vist billeder fra sommerhuset på side 2 billeder fra dagligdagen.sådan med thumbs og lille tekst til så når man trykker så skal der komme stort billed med mere tekst
så jeg kan kæde en sql tekst sammen med dem...:)
Håber du kan hjælpe mig...
Avatar billede slambertdk Nybegynder
03. juni 2006 - 22:49 #1
En meget nem løsning er phpalbum.net hvis du ikke selv vil skrive det fra bunden.

Claus