Avatar billede soni1995 Nybegynder
03. juni 2006 - 17:44 Der er 12 kommentarer

Problemer med spam på min outoolk express.

Hej

Jeg bliver bombaderet dagligt med spam og uønsket emails til min outlook express.

Er der nogen der kan forslå hvad kan jeg gøre?
Avatar billede htm Nybegynder
03. juni 2006 - 17:59 #1
Du kunne installere et spamfilter, som eks. http://www.spamfighter.dk
Avatar billede jacla Nybegynder
03. juni 2006 - 18:26 #2
Jeg bruger noget der hedder spam stop. Det er en server hvor min post ryger igennem inden jeg modtager den.

Jeg har ikke haft spam siden, de sender en mail til mig, hvis de er i tvivl om noget er spam eller ej.

Jeg kan også selv gå ind og tilføje eller fjerne e-mail adresser på spam stop.

Du kan læse om det her http://www.spam-stop.com/

mvh

jan c
Avatar billede tumben Novice
04. juni 2006 - 00:41 #3
hvilken udbyder har du ???
Avatar billede leif Seniormester
04. juni 2006 - 00:44 #4
jacla -> Hvordan fungerer Spam-Stop synes ikke det er tydeligt på deres side.
Avatar billede jacla Nybegynder
04. juni 2006 - 01:13 #5
din pop 3 sever kommer til at hedde mailhost.spam-stop.com

Mener du selv skal taste den ind. Men du logger på spam stop med din e-mail og password.

Så bliver du guidet igennem når du har tilmeldt dig (det skal du gøre som det første)
Avatar billede jacla Nybegynder
04. juni 2006 - 01:14 #6
Du får en e-mail fra dem, hvor det hele står beskrevet. :)
Avatar billede tumben Novice
04. juni 2006 - 14:46 #7
hvilken udbyder ??
Avatar billede jacla Nybegynder
04. juni 2006 - 18:24 #8
tumben=> hvem spørger du ??
Avatar billede tumben Novice
04. juni 2006 - 22:43 #9
jeg spørger......spørgsmålstilleren...
Avatar billede soni1995 Nybegynder
06. juni 2006 - 18:05 #10
Tak for alle de svare.
Jeg bruger tele2.

Jeg har hentet spam-stop.com, skal lige sætte den op og afprøve den i nogen dag.

Jeg har downloadet spamfighter, jeg syntes ikke lige den varlige til... den hoppet til min outlook i stedet for at bruge outlook express. Så har jeg slettet den.
Avatar billede jacla Nybegynder
06. juni 2006 - 19:26 #11
OK håber du bliver glad for spam stop :)
Avatar billede tumben Novice
07. juni 2006 - 11:17 #12
"normalt" har udbyderen en eller anden form for spamfilter ...i din mail....gå ind på dine sider hos tele 2 og se om der er noget du kan slå til...i f.eks din webmáil..
..eller også har de nogle tillægsprodukter som man kan abbonerer på...
jeg kan dog ikke finde noget derinde på tele2...men måske er det der allerede i din webmail....