Avatar billede p65 Nybegynder
03. juni 2006 - 12:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Modding af bærbar

Nogen måde at modde/farve en bærbar?
Jeg tænke på maling i bestemt farve og mønster.

Firmaer eller gør det selv.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
03. juni 2006 - 13:00 #1
du kunne evt putte "glowwire/neonwire" nedenunder din bærbar.
Det ser rigtig godt ud:
http://www.supertiefpreis.de/images/346-150.jpg
det fås i næsten alle farver, og koster ikke så meget.

Det giver en fed effekt med sådan noget glowwire nedenunder, har det selv under min musemåtte :P

En anden mulighed, som minder lidt om den første, er at putte Neontape, eller glowtape: http://www.rnsystems.net/shop/catalog/images/rev-neontape.jpg

som sagt minder det meget om glowwire, men her er det bare tape, som er fladt, og som kan klistre fast på diverse underflader!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
03. juni 2006 - 13:01 #2
hov.. jeg tænkte mig ikke om...
hvor får du strøm fra ?

undskyld, jeg var lidt for hurtigt ude!
Avatar billede p65 Nybegynder
03. juni 2006 - 14:39 #3
Strøm... "on the road", dvs fra batteri, bil, tog, fly.
Avatar billede drgonzo Praktikant
03. juni 2006 - 16:12 #4
hvis du kender en dygtig auto lakerer, kan du skille din laptop ad, give ham selve "Kassen" og få den malet som du vil. Har selv gjort det engang med en fladskærm. Den blev lakeret i en af de der perlemors lakke hvor farven ændrer sig efter betragtnings vinkel, fik min lavet i sort/lilla, det så super svedigt ud
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2006 - 19:50 #5
Avatar billede diboluz Nybegynder
06. juli 2006 - 01:22 #6
Sådan her ser min ud for tiden http://www.developed.dk/SIMG0147.jpg det er en folie jeg har fået printet i tyskland, motivet har jeg selv tegnet. Ellers kan du jo evt købe hyldepapir (hviulket jeg har gjort i carbon design) som jeg skal have sat på over det hele (også omkring mousepad'en osv) Du kan købe det i malerforretninger osv...