Avatar billede elge Nybegynder
03. juni 2006 - 11:52 Der er 1 kommentar

Konfigurer SIP konverter

Hvordan får jeg min nyindkøbte SIP Analog telefon adapter til at kommunikere med VoipBuster. Har læst mig frem til at man skal bruge disse oplysninger:
Username:    Your VoipBuster username
Password:    Your VoipBuster password
SIP/Proxy registrar:    sip.voipbuster.com
Domain/Realm (optional):    voipbuster.com
STUN server:    stun.voipbuster.com

Men hvordan taster jeg dem??
Avatar billede elge Nybegynder
03. juni 2006 - 23:31 #1
Er der ikke nogen der kan hjælpe med en ide?? Det skulle da være muligt at få den til at funke som en 'browser' men hvordan får jeg den til at forstå at den skal ringe op via min konto hos voipbuster??