Avatar billede hlund Nybegynder
03. juni 2006 - 11:51 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Counterstrike key bind Æ og Ø

Jeg er venstrehåndet og sidder kun med en bærbar til at spille CS 1.

Jeg har derfor brug for at kunne binde Æ og ø.

Inde i keybord menyen kan man vælge dem, men inde i spillet sker der reelt ingen ting.

hvis jeg ændrer i config.cfg bliver den ændret tilbage.
og jeg har ikke rigtigt bemærket af userconfig.cfg bliver aktiveret.

Hvordan får jeg bundet
"æ" stil strafe left og
"Ø" til dodge

på et dansk tastatur?

Hvordan skal bindsene se ud??
hvor skal de skrives ind henne?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2006 - 13:36 #1
brug dem i userconfig.cfg

og gå ind i config.cfg
og gå ned i bunden og skriv "exec userconfig.cfg"
Avatar billede hlund Nybegynder
03. juni 2006 - 19:28 #2
Hvordan skal de se ud og hvordan får man ændret dem i config.cfg de nulstiller sig jo konstant??

Der er ikke nogen userconfig.cfg. Skal man selv lave en.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2006 - 19:47 #3
Du skal selvfølgelig huske at skrivebeskytte de cfg filer du retter i :)
Avatar billede hlund Nybegynder
03. juni 2006 - 20:05 #4
Jeg kan ikke lige se hvad æ er på et amerikansk keybord.

Så helt nøjagtigt hvad er bindet til at gå til venstre??

bind "????????" "+moveleft"

Kan ikke finde den. Hvad er æ på et amerikansk keybord.
Ligeledes hvad er ø. Det lyder banalt men jeg har brugt timer på det her.

og det eneste jeg har fået ud af det er ½ tasten der har bevæget sig +moveleft
Jeg prøverl ige at skrivebeskyttefilen og se hvad der sker. Men jeg mangler stadig at finde ud af hvad æ ø er så cs kan finde ud af at læse dem
hvis i har svaret skriv venligst den helt nøjagtige bind.
på forhånd tak
Avatar billede anjensen1 Novice
04. juni 2006 - 14:48 #5
der er så nemt at se hva de er -start dit spil og gå i console -tast æøå -wysiwyg
Avatar billede hlund Nybegynder
04. juni 2006 - 19:42 #6
Hej anjensen
der er så nemt at se hva de er -start dit spil og gå i console -tast æøå -wysiwyg

Det har jeg gjort var "Ingenting", tak for rådet men havde selv tænkt på det.

Så håber stadigvæk nogen der kender det helt nøjagtige bind
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2006 - 15:21 #7
Æ = : og ;
Å = [ og {
Ø = ' og "

Det er ihvertfald de ting jeg skriver, så jeg skriver ingame :)

btw. alle de ting du ændrer skal du netop skrive i userconfig.cfg fordi at config.cfg blir opdateret vher gang med steam :)

og ja du opretter bare userconfig.cfg :)

ps: strafe skulle ikke være muligt i cs og dodge ? :)
jeg har spillet cs 1.6 på højt plan for omkring 1 år siden, go spiller det stadig en gang imellem, men har aldrig i mit liv hørt der skulle være brug for eller nogen bruge de muligheder, ej heller set dem :) så måske derfor de ikke duer ?
Avatar billede hlund Nybegynder
03. august 2007 - 18:12 #8
tak for svaret
jeg kan ikke give dig point
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. august 2007 - 18:45 #9
Nej det er fordi han ikke har svaret (ligesom du selv gør nu :D )
Avatar billede hlund Nybegynder
06. april 2008 - 11:22 #10
hvorfor kan jeg ikke lukke dette spørgsmål??
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. april 2008 - 20:36 #11
Husker du at markere brugernavnet først og så klikke på accepter?
Avatar billede hlund Nybegynder
06. april 2008 - 20:45 #12
jep og der ikke nogen jeg kan vælge imellem.