Avatar billede tnn Nybegynder
02. juni 2006 - 19:16 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hentning af email giver timeout.

Hej alle I eksperter.
Jeg får følgende, når jeg henter post med Outlook 2003

Opgaven 'mail.tnn.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x8004210A) : 'Der opstod timeout i handlingen, inden der kom svar fra serveren til modtagelse (POP). Hvis du fortsætter med at modtage denne meddelelse, skal du kontakte serveradministratoren eller internetudbyderen.'

Er der nogen der ved hvad dette handler om. Jeg har kunnet sende og modtage fint, indtil nu.

Håber på et godt svar ;-)
Med varm hilsen
tnn
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
02. juni 2006 - 21:09 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
02. juni 2006 - 23:53 #2
Prøv evt. at deaktivere din firewall hvis du har en sådan.
Avatar billede tnn Nybegynder
04. juni 2006 - 10:19 #3
Er det ikke en dårlig ide at slå firewall fra ?
Avatar billede tnn Nybegynder
04. juni 2006 - 10:55 #4
Har lige installeret og kørt et lille program fra Symantec: Norton Connectivity Troubleshooter. DET HAR LØST PROBLEMET.
Tak for jeres svar og HVORDAN TILDELER JEG POINT i dette system .Jeg syntes I skal dele ;-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
04. juni 2006 - 11:12 #5
Giv os 15 point hver hvis du synes;-)
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2006 - 11:20 #6
Godt du fik løst problemet. Sevfølgelig er det en dårlig idé at slå firewallen fra permanent. Det var bare for at lokalisere problemet. :-)
Avatar billede tnn Nybegynder
04. juni 2006 - 11:29 #7
Det er ok vejmand, tak for hjælpen begge to. Svarene sendte mig på sporet af løsningen ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2006 - 11:30 #8
Velbekomme, og tak for point. :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
04. juni 2006 - 11:58 #9
Takker for point.:0)