Avatar billede tinaten Nybegynder
02. juni 2006 - 09:30 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

slettet data fra USB

er det muligt at recover mistet data fra et USB-stik

der skete en fejl på computeren, så alt på USB´en er slettet
Avatar billede tinaten Nybegynder
02. juni 2006 - 09:34 #1
TILFØJNING:

Vi er midt i en eksamensopgave som skal afleveres onsdag, så vi har meget travlt.

på forhånd tusinde tak
Avatar billede nva Praktikant
02. juni 2006 - 09:36 #2
Du kan prøve med GetDataBack fra http://www.runtime.org/
Avatar billede nva Praktikant
02. juni 2006 - 09:39 #3
Der er også denne gratis http://www.pcworld.dk/download/65/754
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2006 - 09:57 #4
Avatar billede soran33 Nybegynder
02. juni 2006 - 11:14 #5
jeg her brugt det her program http://www.pcworld.dk/download/65/754 og det har også fundet alle mine filer men nu er problemet så at jeg ikke kan åbne filerne fordi de er "invalid", er der nogen der har en ide til hvordan jeg skal føre for at få åbnet dem ???
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2006 - 11:27 #6
Hvis filerne er "invalid" så er der jo nok ikke meget at gøre der, du kan jo prøve det link jeg gav dig, hvis det kommer til samme resultat så må du nok se i øjnene at du skal til at lave din eksamens opgave igen
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juni 2006 - 11:33 #7
Hvilke slags filer er det? Hvordan ser de ud når de er gendannet (filtype-endelse??)
Måske kan du åbne dem og få noget tekst ud fra dem (hvis det er tekst du har mistet) med Notesblok/notepad..
Avatar billede xp3rt Nybegynder
02. juni 2006 - 13:19 #8
Det er ikke muligt at gendanne data fra normale USB disks desværre

Mvh.

Xp3rt
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. juni 2006 - 13:21 #9
blot et skud.. prøv dette program,.->>http://dbhome.dk/bartfreak/programmer/REST2514.EXE
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2006 - 13:34 #10
"Det er ikke muligt at gendanne data fra normale USB disks desværre" >>> Siden hvornår er det blevet umuligt ???
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juni 2006 - 13:50 #11
Ja.. jeg har også engang gjort det med succes!! Også fra SD-kort!!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. juni 2006 - 14:03 #12
tillykke..O)

Hvad virkede så..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. juni 2006 - 14:04 #13
ups.. sorry, så det som det var spørger, ..^^ sorry.O)
Avatar billede soran33 Nybegynder
02. juni 2006 - 20:38 #14
Mange tak for hjælpen, jeg kunne ikke få filerne åbnet så jeg følger helgec´s råd og starter forfra :-(
Avatar billede uffesteenberg Novice
02. juni 2006 - 20:42 #15
HUSK:
Undgå at bruge USB-stikket før du er færdig (hvis du opretter nye dokumenter risikerer du at det overskriver "skjulte/tabte" filer som ellers kunne gendannes)

Husk at filerne skal gendannes TIL et andet drev end det, der gendannes FRA (dvs. gendan til din alm. harddisk..ikke på USB-stikket)
Avatar billede tinaten Nybegynder
07. juni 2006 - 11:29 #16
der var desværre ikke muligt at gendanne filerne, filerne blev recovered med de rigtige endelser, f.eks. doc, max, dgn osv. men det kunne ikke lade sig gøre at åbne dem. øv øv. så nu har min kammerrat arbejdet hele weekenden dag og nat, og det ser ud til han når det.

tak for jeres kommentarer, det var forsøget værd.
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. juni 2006 - 12:40 #17
Prøv evt. at åbne dtekst-filer med Notesblok.... måske kan noget bruges