Avatar billede dahund Nybegynder
01. juni 2006 - 22:39 Der er 1 kommentar

erfaring med it ingeniør

Hej jeg overvejer kraftigt at læse til diplom ingeniør inden for it. Er der nogen af jer der har nogle erfaringer med det.

Kunne godt tænke mig at lære mere inden for software udvikling internet, servere osv. Men vi i sidste ende godt kunne tænke mig at være rådgiver inden for it branchen.

er der nogen af jer der har taget denne gren
Avatar billede dahund Nybegynder
01. juni 2006 - 22:42 #1
http://www.ihk.dk/udd/it/specialisering.asp er jo nærmest forelsket i de fag man kan vælge.jeg mener hvem ville ikke lære noget om som feks satellit teknologi