Avatar billede hejlskov Nybegynder
01. juni 2006 - 21:35 Der er 4 kommentarer

word lukker, når jeg bruger fælles netværk

Jeg har et problem med min mac:0(

Jeg bruger et trådløst netværk på min uddannelsesinstitution. Problemet er, at jeg ikke kan være opkoblet til netværket sideløbende med, at jeg bruger min Office-pakke. Jeg får meldingen a la: "the user (f.x. Mette Frederiksen) is using Word, the number of users exceed the registrered, Word will close"

Hvad kan jeg gøre for, at Word/office programmerne ikke lukker ned?
Avatar billede ferdinand.k Mester
01. juni 2006 - 21:38 #1
Det er fordi officepakken til mac er en smule mere sofistikeret end til pc, og at den går ud på netværket og ser efter andre office-pakker med samme serienummer. For at komme uden om dette skal du skifte serienummer på din officepakke, eller sørge for at der ikke er andre der bruger dit serienummer!
Avatar billede hejlskov Nybegynder
01. juni 2006 - 21:46 #2
Hvordan skifter jeg serienummer....?
Avatar billede ferdinand.k Mester
01. juni 2006 - 21:47 #3
Avatar billede hejlskov Nybegynder
01. juni 2006 - 22:01 #4
jeg prøver lige....