Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 08:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

KFGLJAKF.EXE

Hejsa

Er er nogen der kan finde en præsis definering på denne virus: KFGLJAKF.EXE

mvh
anja
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 08:56 #1
Jeg ved kun, at den smadre noget socket dims...

sexyfun.net

check der for mere information
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 08:57 #2
sexyfun.net...nej det har ikke noget at gøre med sex!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 08:58 #3
Og lige en ting til...virusen har flere navne end den du lige har skrevet ned....normalt hedder den HHAHAHAHAHA
Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 09:02 #4
den er sendt med ingen header eller afsender... det er vist ikke normal opførsel.. ??
Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 09:10 #5
dvs. det er \"bare\" en almindelig hybris virus og den bliver fjernet på samme måde som enhver anden hybris ? ikke....

jeg har været inde på sexyfun, jeg er bare ny med alt det virus noget, så jeg ville bare lige høre om der var noget specielt med netop denne gren..
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
09. maj 2001 - 09:14 #6
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 09:17 #7
Virusen skifter navn af sig selv. Den går efter efternavn og er ikke et personligt angreb. Du kan næsten være sikker på, at modtage endnu en...jeg modtager tit:) svarer du på brevet vil modtage den igen, da den faker afsender addressen. Virusen har nogenlunde samme størrelse hver gang.

Den kan være sendt den via. en hackers hjemmeside.  Derfor er der ikke nogen header eller afsender.

Måske modtager du også en der hedder

\"Dwarf\"

og andre....har du en hjemmeside hvor din e-mail er skrevet på?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 09:19 #8
sanne7913:

JA:)

Snow White, SnowWhite, SnoWhite

men den har bare flere navne nu... \"dwarf\" \"hahahah\" \"KFGLJAKF\"

og andre
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. maj 2001 - 09:21 #9
grunden til, at jeg spørger dig om du har en hjemmeside med din e-mail address på er fordi jeg engang brugte min private e-mail addresse til min hjemmeside og fik denne virus...efter, at jeg skriftede e-mail addressen ud, så kom der ikke flere til min privat e-mail addresse, men til den nye. Måske checker den hjemmesider og \"angriber\"
Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 09:27 #10
den er sendt til en mailingliste :( og det er egentligt det der er problemet...
og ja, email adressen til listen er på websiden, og den burde ikke have gået igennem  hvis det ikke lige var fordi at den ingen afsender havde... kæmpe bug i mailinglist-serveren...

jeg ved at den tjekker websider, det står på virus.com

jeg er btw ligeglad... exe filer bider ikke på min macintosh ;))