Avatar billede aakier Nybegynder
31. maj 2006 - 23:33 Der er 11 kommentarer

Køb af router.

Hejsa.

Nu har min søn også fået com og jeg står og skal købe en trådløs router.

Hvad kan i anbefale ???

Hastigheden skal jo nødig forringes og den skal jo ikke koste en formue :-)
Avatar billede speedytech Nybegynder
01. juni 2006 - 00:00 #1
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. juni 2006 - 09:55 #2
Den linksys som speedytech foreslår er en super fin router. Har selv gode erfaringer med D-Link routere, de er super nemme at sætte op og åbne porte på
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. juni 2006 - 09:59 #3
Avatar billede aakier Nybegynder
01. juni 2006 - 13:40 #4
På hvilken af disse 2 der er foreslået,får man mest for pengene :-)
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. juni 2006 - 13:56 #5
Jeg vil mene D-Link routeren giver mest for pengene
Avatar billede aakier Nybegynder
01. juni 2006 - 14:08 #6
Dvs den første :-)
Bare noget ged at man ikke kan kontakte dem der er billigst med den på edbpriser :-(
Avatar billede aakier Nybegynder
01. juni 2006 - 14:20 #7
Eller er det den du foreslår *S*

Er ikke en ørn til det her :-/
Avatar billede aakier Nybegynder
01. juni 2006 - 14:24 #8
Hmm,kræver det iøvrigt andet end den router,for at få det op at køre ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. juni 2006 - 15:00 #9
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44899 dette er D-Link´en.. Sønnens com skal også have trådløs ellers bliver det svært at forbinde ;)
Avatar billede drgonzo Praktikant
01. juni 2006 - 15:02 #10
Med mindre du har over 11mbit net forbindelse kan selv det klare net uden tab af hastighed. Der hvor der kan være problemer er når i overfører filer mellem jeres computere, der kører kabel jo med 100mbit, så med mindre du har 108mbit trådløs vil der være mindre hastighed der end ved kabel net, men internet mæssigt er det ikke noget prob
Avatar billede aakier Nybegynder
01. juni 2006 - 15:25 #11
Takker,det var også mest internettet jeg tænkte på :-)