Avatar billede cfs6254 Nybegynder
31. maj 2006 - 21:00 Der er 3 kommentarer

Editere i en SWF fil

jeg har benyttet mig at simpleviewer til at generere en billedefremvisning.

Jeg er dog irriteret over at der i nederste højre hjørne er det der simpleviewer ikon.

Det er i en SWF fil og jeg vil derfor høre om man på nogen måde kan editere i SWF filen og fjerne dette ikon??

se eksempel på http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/lores/
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. juni 2006 - 11:46 #1
Det ville i givet fald være amoralsk at dekompilere en swf-fil og fjerne udviklerens link - SimpleViewer er et gratis tilbud, som folk kan vælge at tage imod eller lade være. Programmøren stiller servicen frit til rådighed mod at få den lille reklame sat ind nederst i højre hjørne for sit eget produkt - det er helt i orden i mine øjne. Alternativt kan du vælge at få udviklet en billedbrowser og så få den skræddersyet til netop dit behov - det er også en mulighed.
Avatar billede cfs6254 Nybegynder
01. juni 2006 - 12:27 #2
jeps...jeg læste det godt igår at man er forpligtet til at have logoet...så jeg lukker spørgsmål eftersom det ikke var tilsigtet at skulle bryde en rettighed
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. juni 2006 - 12:47 #3
Helt i orden. :-)