Avatar billede garborg Nybegynder
31. maj 2006 - 16:54 Der er 1 kommentar

Plextor DVD failer

Efter jeg har formateret og skiftet bundkort kan jeg ikke brænde.
I Nero står der at max speed er 2.4 hvilket er forkert (16x).
Jeg har prøvet en firmware update, men der fejler den også når den vil sende data til drevet.
Efter jeg installerede windows havde jeg godt nok lidt problemet med at læse driver skiver men det lykkedes dog.
Har desuden prøvet at starte uden drevet tilsluttet og starte den igen med, men ingen succes..
Nogen der har en idé?
Avatar billede bjarke1981 Nybegynder
04. juni 2006 - 13:43 #1
I Nero mener jeg vist, at det har en del med versionen at gøre. Hvis dit Nero er en ældre version, og dit dvd-drev nyt, kan det godt konflikte. Men hvis det er den samme version af Nero, som du brugte før, skulle det vel ikke være problemet. En anden ting kunne netop være en re-installering af dvd-drevets drivere. Nogle gange kan det faktisk betale sig at installere drevet med nogle standard drivere, da man kan oplevere at de er kompatible med flere produkter.

Håber det kan hjælpe lidt.

mvh

Bjarke1981