Avatar billede joppe Nybegynder
09. maj 2001 - 01:24 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mig --> need it quickie

Jeg har et problemos, med dette kode, jeg har siddet med det i snart lang tid, der kommer en fehler, hver gang, og jeg er ved at blive blind, for jeg kan fandme ikke finde ud af de\'

conn.open \"DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)};DBQ=\" & Server.MapPath(\"../../db/datadb.mdb\")
SQLadminshit = \"SELECT * FROM hemfer WHERE hterm = \" & hterm & \"\"
Set admin = Server.CreateObject(\"ADODB.RecordSet\")
set admin = bumbech.Execute(SQLadminshit)
kilde = admin(\"kilde\")
FileId = admin(\"FileId\")
Avatar billede madrich Nybegynder
09. maj 2001 - 01:25 #1
Prøv dette!

SQLadminshit = \"SELECT * FROM hemfer WHERE hterm = \'\" & hterm & \"\'\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:26 #2
Hvad er fejlen !?
Avatar billede madrich Nybegynder
09. maj 2001 - 01:26 #3
Hvis der måske er tale om at hterm værdien ikke er tal!
Avatar billede joppe Nybegynder
09. maj 2001 - 01:34 #4
Jeg prøver lige!

tdaugaard --> explorer er lige gået i selv-sving, den vil nu ikke melde hvilken fejl, men siger nu kun \"siden kan ikke vises\"

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:35 #5
joppe:> oki :-)
Avatar billede joppe Nybegynder
09. maj 2001 - 01:39 #6
Nu virker det squ:)

---> hvordan kan det være at explorer ikke kan fortælle hvilken fejl - der er årsag til at siden ikke kan vises, Jeg har prøvet det et par gange før, man får bare en generel fejlmeddelse, det er squ en smule frustrerende når man skal til at teste et eller andet?!!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:42 #7
Tools/Internet Options/Advanced. Uncheck \"Show fiendly HTTP-errors\"
Funktioner/Internet Instillinger/Avanceret. Fjern krydset fra \"Vis udskadelige HTTP-fejl\"
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 01:44 #8
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> vis meddelse om udskaddelige HHTP-fejl
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 01:44 #9
pis... :o/
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:46 #10
keysersoze:> *S* sådan noget kan man huske i hovedet ;o)
Spørg mig kl. 5 i morgen tidlig og du får samme svar incl. diverse /\'er i linien *G*
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 01:48 #11
copy/paste - teknikken....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:51 #12
*S* faktisk ER det noget jeg kan i hovedet .. og det tager ikke 10 sek. at skrive hver linie :o)
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2001 - 01:52 #13
anyway - har i hvert fald ikke tænk mig at spørge dig kl 5 i morgen tidlig... ked af at sige det ;o)

vil i stedet selv smutte i seng - \'nat \'nat!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. maj 2001 - 01:55 #14
hi hi .. nej tak .. så kan det godt være du får min grimmme side at se .. for der er INGEN der skal vække mig kl. 5 om morgenen uden at være af kvindeligt køn, havde morgen mad på sengen/have en MEGET god grund for det ;o)