Avatar billede djmaster Nybegynder
31. maj 2006 - 12:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fremkaldelse hos Elgiganten

Jeg har et par hundrede digitale billeder jeg skal have sendt til fremkaldelse. Elgiganten kan lave billederne til 50 øre stykket.

Er der nogle der set kvaliteten af elgigantens billeder?

Jeg har tidligere benyttet mig af A-Z billedfremkaldelse, og det er jeg udemærket tilfreds med. Men hvis elgiganten er ligeså gode, så kan jeg jo ligeså godt benytte mig af deres tilbud.
Avatar billede deadmez Nybegynder
31. maj 2006 - 12:56 #1
Jeg kan ikke se hvorfor deres kvalitet ikke skulle være lige så god.. så hvorfor egentlig spørge om det... hvis et firma udbyder en service skal den da være i orden ?
Avatar billede djmaster Nybegynder
31. maj 2006 - 13:12 #2
Ja, det kan du selvfølgelig have ret i. Men det ville bare være ærgeligt at stå med 2-400 billeder, som man ikke er tilfreds med.

Så jeg ville bare høre om der er nogle der har noget at sige om elgigantens billeder
Avatar billede Six Nybegynder
31. maj 2006 - 13:15 #3
Du kan jo spørge om de har nogle eksempler de kan vise dig, inden du vælger at få fremkaldt dine film der :D
Avatar billede lester_dk Nybegynder
31. maj 2006 - 14:54 #4
så vidt jeg ved bliver de sendt til fremkaldelse hos det samme firma. (kan ikke lige huske navnet) Så kvaliteten burde være den samme.
Avatar billede djmaster Nybegynder
31. maj 2006 - 15:10 #5
Ok, det var også en tanke jeg havde
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. maj 2006 - 19:25 #6
Var på biblioteket for et pat dage siden.. i ét af PC-bladene (Komputer For Alle eller Alt Om Data eller en af de der) havde de en test, hvor El-Giganten vandt!!! Et af de billigste og kvaliteten er i orden (de fleste bruger alligevel samme laboratorium til fremkaldelse!!!!)

Et alternativ kunne være Pixum (www.pixum.de) der skulle være meget billige og udmærkede!! (nederst på siden kan du vælge engelsk)
Avatar billede djmaster Nybegynder
31. maj 2006 - 23:13 #7
uffesteenberg -> Super, lige sådan et svar jeg ledte efter, så smid lige et svar

Kender godt pixum, de er bare ikke helt så billige som dette tilbud. Og så bor jeg næsten ved siden af elgiganten
Avatar billede uffesteenberg Novice
01. juni 2006 - 00:06 #8
Skal også selv have testet dem... regner med at sende en håndfuld til både Pixum og El-Giganten for at se resultatet ;-)
Avatar billede djmaster Nybegynder
01. juni 2006 - 11:54 #9
Så husk at pixum har tilbud om 20 gratis billeder (ex. fragt) i øjeblikket