Avatar billede flashguru Nybegynder
31. maj 2006 - 12:23 Der er 3 kommentarer

Guestbook PHP

Har lavet en guestbook i php men den virke kun på min computer når andre prøver kan de ikke trykke på submit hvad kan der være galt? er der nogen der kan hjælpe?..........

link: www.webprime.dk
Avatar billede goose Nybegynder
31. maj 2006 - 13:22 #1
Den virker fint her, man skal dog udfylde name, email og website for at sende.

/Goose
Avatar billede flashguru Nybegynder
31. maj 2006 - 14:03 #2
så er det der for  tak for hjælpen............
Avatar billede goose Nybegynder
31. maj 2006 - 14:14 #3
Det var så lidt, så smider jeg lige et svar såfremt der skulle falde lidt af :o)

/Goose