Avatar billede kulashaker Nybegynder
31. maj 2006 - 11:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

jsp data collection

Hej,

Jeg vil gerne kunne samle data sammen fra forskellige forme på samme .jsp side, for til sidst (når al data er defineret) at sende denne data videre til en servlet. Jeg er ny i java/jsp-verdenen og er derfor i tvivl om hvordan dette gøres.

Kan man lave en form for .jsp data-indsamler der holder data indtil det er klar til at blive sendt videre? Eller kan man sende data trinvist til en servlet? Problemet er at formene udfyldes én efter én og at siden ikke kan laves som én form.

Forklaringer, eksempler eller links - anything will do :-)

På forhånd tak,
cc
Avatar billede arne_v Ekspert
01. juni 2006 - 03:02 #1
hvis du skal sende data uden at submitte formen skal du nok over i noget AJAX
Avatar billede kulashaker Nybegynder
01. juni 2006 - 12:40 #2
Hej,

Tak for svaret - men tror jeg har fået styr på det. Har delt formene ud over flere sider og lavet en servlet pr. side.

Jeg lukker tråden.