Avatar billede allan_lie Nybegynder
30. maj 2006 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Sort skærm istedet for Velkomst side

Hey....

Min computer fucker totalt. Når windows kommer til Velkomst billedet kommer der bare en mat sort skærm...

Jeg har nu formateret ca. 4 gange, og efter vær formatering virker den fint... indtil at den ca. er blevet genstartet syv, otte gange. Jeg har testet mit Hardware med et pro program i dos, og der er ingen fejl....

havde en teori om at der kunne være grafikkortets drivere. jeg fik den op i fejsikker tildstand og fik installeret nogle andre drivere. det virkede men igen efter samme periode fuckede den igen. og nu virker mit lille trik ikke....

jeg har prøvet at gendanne windows til fødsels stadiget med uden resultat.

Mit windows er 100% lovligt.

Windows Xp Pro sp2, Nvidia FX 5700 Ultra.

Det er en forholdsvis nu computer men i de 2 år jeg har haft den har den aldrig gjordt noget ligende... der er heller ikke virus på den er skam chekket....

Jeg er på total bar bund... plz help...

tak
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2006 - 21:24 #1
Start med at køre en "chkdsk /r"
30. maj 2006 - 22:32 #2
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no46 - nummer 46
og/eller
http://www.hcma.dk/tips21to30.htm#no22 - nummer22

(Mere - andet kan følge...)

Ka' det mon være en varme problem ?
Avatar billede allan_lie Nybegynder
01. juni 2006 - 08:20 #3
Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det chkdsk /r er jo den perfekte løsning...

Men jeg har en stærk fornemmelse af at der er fejl i nogle af windows's updates.

fik nemlig mit system til at køre ved hjælp af chkdsk. men da win update var færtig og jeg genstartede gjorde den det samme igen. så kørte jeg chekdisk /r igen og så virkede min spand igen :D

tak #1 og #2
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2006 - 08:37 #4
Så lægger jeg et lille svar :o)
01. juni 2006 - 08:42 #5
Ping...

(Det var et [svar]...)

Deles med andre...
04. juli 2006 - 19:25 #6
Ping[2]...
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 19:06 #7
Du skriver "Hvorfor havde jeg ikke tænkt på det chkdsk /r er jo den perfekte løsning..."
Og så afviser du mit svar, hvad med en lille forklaring???