Avatar billede niklasn Nybegynder
30. maj 2006 - 19:22 Der er 5 kommentarer

Hvilet trådløst og kan man både have alm netværk + trådløst?

Hej ..

Vi har alm. Internet herhjemme, altså hvor ledningerne går fra hub til computer, men det skal de også blive ved med, men jeg har fået bærbar og vil derfor gerne have trådløst netværk, men det skal være sådan at de stationære computere skal være det normale Internet, og min bærbar skal være det trådløse, så man skal ikke kunne komme ind på de stationære fra den trådløse, kan det lade sig gøre ? , og hvilken trådløs vil i anbefale ?
Avatar billede skaw Nybegynder
30. maj 2006 - 19:34 #1
Køb en trådløe router

de kan også fås med usb eller Parrabel udgang til printer

så alle bruger samme printer
Avatar billede niklasn Nybegynder
30. maj 2006 - 19:35 #2
Kan du evt give et link til en ?
Avatar billede skaw Nybegynder
30. maj 2006 - 19:43 #3
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=178061

her er en med printserver så alle bruger samme printer

der er 180 at vælge imellem
Avatar billede tumben Novice
31. maj 2006 - 00:46 #4
hvilken trådløs router du skal ha ...afhænger af mange ting..f.eks..hvor stort er di hus....hvor mange etager...skal den også kunne bruge i haven osvosv..er det beton du bor i..????
jeg har en d link 634 Mimo....2 etager..have osv..fungerer perfekt.men der er jo mange muligheder....
Avatar billede tumben Novice
31. maj 2006 - 00:47 #5
...ups..glemte lige at der jo skal være indbygget switch i routeren....