Avatar billede bossnos Nybegynder
30. maj 2006 - 15:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytning af data fra server 1 til server 2

Hejsa
Jeg sidder med et lille problem. På Struernets afdeling i Viborg har Jeg/Vi en server placeret med linux styresystem, samt plesk til styring af webhoteller.
Vi har netop købt en ny server, og i den forbindelse har vi nu brug for at flytte alle vores data over, så den nye maskine kan tages i brug. Linux er installeret og ligeledes er plesk, men vi mangler at få flyttet alle de eksisterende data over... Web sider og mails. Til dette mangler vi en med ekspertise på dette område, og selvfølgelig lønnet.
Kender du en/har du selv forstand på dette er du velkommen til at kontakte mig på mail.
info@brondums.net
Med venlig hilsen
Kristian
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
30. maj 2006 - 16:01 #1
Hvad med at spørger Struernet ???
Avatar billede bossnos Nybegynder
30. maj 2006 - 17:38 #2
Det er allerede forsøgt, og med en besked om at det ikke er en af deres arbejdsfelter.
Avatar billede bossnos Nybegynder
01. juni 2006 - 22:30 #3
Lukker, da der formentlig er kontakt til ekspertise :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. juni 2006 - 20:21 #4
Fik du løst det?