Avatar billede itprogrammoer32 Nybegynder
30. maj 2006 - 11:01 Der er 3 kommentarer

officepakker der passer til windows 98

Hej!

Jeg skal bare hurtigt bruge et svar på hvilke officepakker der kan køre fint under windows 98 ?? .... office 2000, office XP ??

På forhånd tak!
Avatar billede idle Nybegynder
30. maj 2006 - 11:04 #1
Office XP kan IKKE køre på Windows 98 - den krøver 2000 eller nyere.
Office 2000 kører helt fint på en 98.
Avatar billede idle Nybegynder
30. maj 2006 - 11:13 #2
Office 2000 systemkrav: http://www.microsoft.com/Office/previous/2000/sysreq2000.asp
Office XP systemkrav: http://www.microsoft.com/office/previous/xp/sysreqs.asp

Ifølge dette kan XP køre på en 98. Grunden til at jeg har skrevet at den ikke kan er, at jeg for to uger siden gjorde forsøget med en Windows 98 og Office XP, og den ville ikke være med til det...
Avatar billede idle Nybegynder
30. maj 2006 - 11:18 #3
Efter at have gransket min hukommelse var det nok en Office 2003 jeg forsøgte at installere ;-) Det er ikke sådan at blive gammel...

Så glem alt hvad jeg har sagt - undtagen de officelle systemkrav :-)