Avatar billede hebj Nybegynder
29. maj 2006 - 22:15 Der er 4 kommentarer

Word lukker ukontroleret ned

Mit Word i office lukker ukontroleret ned ! det åbner fint og ca 10 sek efter at jeg begynder at skrive lukker den ned. ??? kan du hjælpe mig ?
Avatar billede hcma Novice
29. maj 2006 - 22:18 #1
geninstaller word
Avatar billede hebj Nybegynder
29. maj 2006 - 22:20 #2
det kunne naturligvis være en mulighed !!!! men kan den fejl bare opstå ?
Avatar billede badazz Novice
29. maj 2006 - 22:23 #3
det kunne lyde som om at word udfører en fejl, som windows registrerer og derved lukker word ned, af sikkerhedshensyn. du kan måske se mere i loggen under systemadministration, denne fejl kan være opstået af så mange ting, virus, spyware mv.. men som en anden også skriver, genisntaller word
Avatar billede hebj Nybegynder
29. maj 2006 - 22:24 #4
Jeg prøver løsningen ! tak indtil videre