Avatar billede trs Nybegynder
29. maj 2006 - 19:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Zonealarm blokere for ikoner i teamspeak server

Hejsa

Prøver at få en teamspeak server op at kører, men zonealarm blokere for nogle ikoner i teamspeak programmet. Kan ikke lige greje hvordan jeg forhindrer dette. Teamspeak køre fint hvis jeg lukker for zonealarm. Any hints??
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2006 - 19:44 #1
Lav en regel (rule) hvor TeamSpeak for fuld adgang til internettet.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2006 - 19:51 #2
Tillad = Allow.
Avatar billede trs Nybegynder
29. maj 2006 - 19:51 #3
Det er sådan set ikke adgangen til internettet, men når jeg skal ændre i opsætningen i teamspeak at der ikke kommer ikoner
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2006 - 19:54 #4
Hvad er det lige for nogen "ikoner" du skriver om?

Jeg har brugt TeamSpeak med Sygate Personal Firewall, hvor du bare skulle have et "Ja", til at få adgang til internettet. Derefter virker det som det skal.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. maj 2006 - 19:54 #5
Jeg brugte Teamspeak 2 RC2.
Avatar billede trs Nybegynder
29. maj 2006 - 19:58 #6
Det er i superadmin delen af teamspeak, der er nogle ikoner som ikke kommer frem når zonealarm kører, (add, delete, edit etc..) Så jeg kan slet ikke sætte serveren på med mindre jeg afslutter zonealarm
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. maj 2006 - 20:05 #7
Gå i fanebladet Privacy, og fjern nogle flueben, til de kommer frem igen.
Avatar billede trs Nybegynder
08. juni 2006 - 14:36 #8
forevernewbie>> smid et svar og du får point :)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
08. juni 2006 - 15:54 #9
Ok, takker :)