Avatar billede kamillevej Nybegynder
29. maj 2006 - 10:24 Der er 4 kommentarer

nedbrud af min computer

Hej
Når jeg tænder min komputer larmer den meget og nogle gange går den helt ud, indimellem kan jeg køre på den et stykke tid, men så bliver skærmen sort og går ud. Når jeg så starter op igen kan det ske, at der kommer nogle sjove tegn og bogstaver ude i windows, hvad kan det være, er det min harddisk der er ved at gå, og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede pjatmail Mester
29. maj 2006 - 19:18 #1
Jeg har på et tidspunkt haft noget lignende. Da jeg skiftede strømstyringen var alt i skønneste orden igen :o) Men vent lige på andre svar inden du køber en ny strømstyring!
Avatar billede pjatmail Mester
29. maj 2006 - 19:26 #2
Du kan prøve at læse her og se om det er det samme.
http://www.eksperten.dk/spm/664210
Avatar billede pjatmail Mester
03. juni 2006 - 20:38 #3
det var da rart at høre du klarede det ...........................
Avatar billede kamillevej Nybegynder
14. juni 2006 - 11:12 #4
Jeg har ikke gjort noget endnu, da der ikke er andre svar