Avatar billede registrant2001 Nybegynder
29. maj 2006 - 10:06 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Xbox 360 - forskelle på modeller?

Hej,

Jeg er i markedet for en Xbox 360 og de findes jo i et par forskellige udgaver. Hvis jeg nu køber en Xbox 360 core uden harddisk, kan jeg så sætte en hvilken som helst harddisk (3,5 eller 2,5 tommer) i på et senere tidspunkt? Kræver det andet ekstraudstyr?

OG: har alle Xbox 360 et indbygget netkort?

Jeg modtager gerne links til mere detaljerede beskrivelser - de vil også blive belønnet. :o)

Tak for hurtigt svar (derfor de mange point).
Avatar billede robotten Praktikant
29. maj 2006 - 11:18 #1
Uden fra egen erfaring:

Der kan ikke sættes en alm. harddisk til Xbox'en. Det skal være en MS certificeret. På den gamle Xbox kunne der godt sættes en almindelig harddisk i, men så kunne den ikke gå live.

Der indbygget netkort i den store model med harddisk, ved ikke med de mindre, men det tror jeg da stærkt på, at de har.

Søger lige lidt dokumentation...
Avatar billede robotten Praktikant
29. maj 2006 - 11:21 #2
Avatar billede registrant2001 Nybegynder
30. maj 2006 - 11:28 #3
ok - jeg havde håbet på lidt mere end Kelkoos beskrivelser, som jeg altid synes, at der er et vist usikkerhedsmoment ved. :o)

Men du får point for din hurtighed. :o)

Tråden lukker jeg nu.
Avatar billede robotten Praktikant
30. maj 2006 - 11:56 #4
Om ikke andet, så vil jeg anbefale modellen med harddisk.