Avatar billede dtn Nybegynder
28. maj 2006 - 22:50 Der er 3 kommentarer

Net-forbindelser afbrydes ved tilkobling til XP VPN klient

Hej,

Jeg har sat op noget VPN på Win2003 og koblet mig fra min XP-pro klient. Det virker udmærket, men det som genere meget er, at når man kobler VPN klient til, så starter den med at afbryder samtlige net-forbindelser, samme gælder ved disconnect af VPN.

Er der noget work-around på problemet?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
dtn
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 22:53 #1
Det er vel fordi du har bedt om at alt trafik går igennem VPN forbindelsen.
Avatar billede dtn Nybegynder
28. maj 2006 - 23:01 #2
Det kan godt være. Jeg har bare lavet en standard opsætning. Hvad/hvor skal jeg leder efter?
Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
21. juni 2006 - 18:44 #3
Jeg mener der er en indstilling, der hedder "Brug standardgateway på netværket", den skal du bare fjerne hakket i.