Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 18:24 Der er 17 kommentarer

Begrænset eller ingen adgang ?

Hejsa....

Jeg har lige formateret min computer... Før jeg formaterede virkede mit net fint, men nu vil den ikke gå på nettet. den tilslutter fint til LAN netværket gennem den router min og min mormors computer er på. Men når jeg vil finde en side på nettet, eller logge på msn vil den ingenting. Har prøvet ALT, reparer forbindelse, skifte fra min static ip til automatisk ip, og jég har prøvet at skifte stik, resete router, slukke tænde modem og router osv.... HJÆLP mig .. hvad kan der være galt ?
Avatar billede zahr Nybegynder
28. maj 2006 - 18:38 #1
Prøv at sætte nettet direkte i din computer, hvis nettet så virker kan det være din router måske i stykker, eller også har du ikke fået instillet den.
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 18:40 #2
Prøver jeg lige !
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 18:59 #3
Det hjalp faktisk ikke på problemet... den skriver nede i mine forbindelsesting at jeg er tilsluttet, men jeg får hverken lov til at gå på MSN eller gå på nettet.:S jeg er meget forvirret...
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 19:00 #4
og det virker underligt, for min mormors computer ( som jeg sidder på nu virker fint)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:07 #5
Det er sandsynligvis din firewall der bremser det.
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 19:08 #6
jeg har slået alt firewall fra.... jeg har endda prøvet med både auto og static ip :S
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:16 #7
oki, så prøv og hent den sidste nye driver til dit netkort.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:19 #8
Hvis ikke lige du ved hvad dit kort hedder, mener der er henvisning til hvor du kan hente driver.http://www.majorgeeks.com/download.php?det=4181
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 19:23 #9
det burde virkelig ikke være nødvendigt.. har det nyeste windows med SP3 !! og når jeg går ind i enhedshåndering skriver den også fint navnet på netkortet...
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 19:25 #10
lortet har jo også virket for mindre end 2 dage siden... med de fuldstændig samme indstillinger ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:39 #11
ja det forstår jeg godt, men prøv eventuelt at fjerne driver i enhedshåndtering, og lad Windows finde en ny.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:42 #12
Men det bliver måske lidt svært når du ikke kan komme på:-)
Avatar billede mikkelpetersen Nybegynder
28. maj 2006 - 19:43 #13
jaaaah jeg har også prøvet det du sagde der... det er den også skide ligeglad med!!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:46 #14
Der er måske hjælp her.http://www.eksperten.dk/spm/575131
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. maj 2006 - 19:52 #15
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. maj 2006 - 22:50 #17
Fik du hul igennem?