Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
28. maj 2006 - 13:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor findes en billig blæser?

Hej alle,

leder efter en billig ( = under 50kr) 60mm blæser. Edbpriser kan ikke byde på noget - jeg køber normalt en 80mm AC fan tc pro til en 22 krone, men nu skal jeg altså bruge en eller flere 60mm...og de koster bare kassen (mindst 130,- på edbpriser!) .. hvordan hænger det sammen?? anyway - har I et godt bud på en blæser i den kaliber? Den skal naturligvis være meget støjsvag.
Avatar billede pullerien Nybegynder
28. maj 2006 - 13:34 #1
www.edbpriser.dk er din ven
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
28. maj 2006 - 13:46 #2
Ja tak ;) der har jeg været uden held, som jeg skriver :)
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 14:01 #3
At der enten sælges eller produceres flere 80mm blæsere, så derfor kan prisen holdes nede. Mindre er ikke ensbetydende med billigere.
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
02. juni 2006 - 10:42 #4
Hmm, jamen det lykkedes jo så ikke ;)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
02. juni 2006 - 10:58 #6
Okay...det er så pænt underligt...det dukkede bare ikke op da jeg søgte*G* weird...men tak!

http://www.eksperten.dk/spm/713331
Avatar billede espersen Novice
02. juni 2006 - 12:24 #7
sikkert fordi du har søgt under en CPU-blæser o.l.
- det 'ødelægger' ofte søgningen ;o)
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
02. juni 2006 - 13:08 #8
Nej det gjorde jeg ikke... men en ting vi nok godt kan blive enige om - deres søgefunktion er ikke optimal til så mange forskellige produkter med så mange divergerende egenskaber.
Avatar billede espersen Novice
06. juni 2006 - 09:33 #9
ja, man skal være lidt heldig til tider ;o)