Avatar billede Peter Birk Nybegynder
28. maj 2006 - 13:24 Der er 8 kommentarer

windows vil ikke lukke ned

Hej

Efter jeg har formatteret harddisken vil windows ikke lukke ned, det er kun skærmen der slukker. Jeg kan kun lukke ned ved at bruge afbryder.

Hvad kan jeg gøre
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2006 - 13:29 #1
har du et trådløst logitech tastatur  -  hvis ja:  opdater driveren
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
28. maj 2006 - 13:33 #2
nej jeg har ikke trådløs tastatur
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2006 - 13:45 #3
hvad så med:
kontrolpanel -> strømstyring -> fanebladet Avanceret -> og ret det til der
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
28. maj 2006 - 13:54 #4
har jeg gjort
Avatar billede liferocks Nybegynder
28. maj 2006 - 14:34 #5
Har du prøvet og spark til din computer og sige.. slemme computer! SLUK SÅ!.. og så spark igen..

Det gjorde jeg ved en af computer nede på skolen.. den slukkede.. men tændte aldrig igen :S

Gad vide hvorfor :P
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2006 - 14:36 #6
er apm slået til i bios ?  (check manualen på dit bundkort, for at se hvordan)
Avatar billede Peter Birk Nybegynder
28. maj 2006 - 14:55 #7
Hurra så virker det når jeg apm er slået til som hcma foreslog, men jeg gjorde det i strømstyring under apm.
Tak for hjælpen.
Jeg ved ikke om jeg skal sætte prik i kommentar eller i svar når opgaven er løst, hvad er det rigtige
Avatar billede hcma Novice
28. maj 2006 - 15:03 #8
jeg lægger lige et svar, som du så kan acceptere eller ej ved at hoppe helt ned til venstre, marker mit navn og så trykke på enten accepter eller afvis  ;o)