Avatar billede livse Nybegynder
28. maj 2006 - 11:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Flere downloads job ad gangen

Min computer kan kun håndtere 2 downloads ad gangen. Er der en der ved hvad jeg kan gøre for at ændre på dette ? Jeg har også hørt at man kan hente noget software der gør det muligt at have mange jobs kørende ad gangen

MVH
Livse
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2006 - 11:40 #1
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. maj 2006 - 11:40 #2
Du kan åbne regedit og navigere frem til:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings

Her kan du oprette to nye DWORD nøgler med flg. værdier:
Navn: MaxConnectionsPer1_0Server
Værdi: 10

Navn: MaxConnectionsPerServer
Værdi: 10

I ovenstående eksempel er det muligt at hente 10 filer fra samme server, tallet kan du naturligvis selv bestemme.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 11:41 #3
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 11:42 #4
He he, for langsom igen.  :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2006 - 11:42 #5
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2006 - 11:42 #6
Det var i begge 2 :D
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 11:57 #7
John, se her: http://www.eksperten.dk/spm/712257

Disse point tilkommer dig.  :-)
Avatar billede livse Nybegynder
28. maj 2006 - 12:00 #8
Hej alle
Tak for svarene - jeg fik det løst med hmortensens svar, jeg har bare ikke helt styr på hvordan jeg giver point. Kan i hjælpe mig jeg mener jo naturligvis at den rigtige skal have pointene

Hilsen
Livse
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 12:03 #9
Okay, så skal hmortensen sende et svar i det spørgsmål jeg lavede: http://www.eksperten.dk/spm/712257

Jeg er sikker på det er okay med john.  :-)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
28. maj 2006 - 12:04 #10
Det var så lidt.

Vi kan alle tre lave et svar i den tråd og dele pointene, eftersom alle tre løsninger var korrekte :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 12:10 #11
Lyder som en god idé... :)
Avatar billede livse Nybegynder
28. maj 2006 - 12:14 #12
jeg kunne vælge omo jeg ville give point til John eller vejmand, eller at dele pointente - hvorfor kunne jeg ikke få Mortensen på denne liste ?

Jeg er her inde for sjældent og kan aldrig huske hvordan man afgiver point :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 12:17 #13
Det er fordi hmortensen havde skrevet sit indlæg som "kommentar" og ikke som "svar".
Mange sender som "Kommentar" og venter på at høre om spørger kunne bruge det.
John og jeg var nok lige hurtige nok med at sende som "Svar"
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2006 - 12:25 #14
Jeg var skam ikke lige hurtig nok - min løsning virker, så mit svar kom tids nok :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. maj 2006 - 12:26 #15
Min er bare så nem, så lavede svaret med det samme :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2006 - 12:28 #16
Rolig rolig, prøvede bare at forklare hvorfor livse havde problemer med point-givningen. John, send et "Svar" i det spørgsmål jeg oprettede, så vi kan få lukket.  :-)