Avatar billede mymher Nybegynder
08. maj 2001 - 19:33 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

logo

Hejsa allesammen er der en der vil lave et logo til mig hvor der står \"Tha Blackman\"
uden de tegn der er foran og bagved
den der gør det får 200 point
Avatar billede swasper Nybegynder
08. maj 2001 - 19:53 #1
Jeg da godt forsøge, men skal det laves i illustrator og hvordan havde du evt. tænkt dig det skulle se ud ?!
Avatar billede mymher Nybegynder
08. maj 2001 - 20:04 #2
det skulle stå på en sej måde altså jeg mener at det første bogstav skal stå skråt til højre og det næste skråt til venstre altså det skal bare se sejt ud
Avatar billede swasper Nybegynder
08. maj 2001 - 20:29 #3
okay jeg kan da godt prøve at lave et eller andet vildt!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
08. maj 2001 - 20:42 #4
Avatar billede Jman Praktikant
09. maj 2001 - 09:22 #5
http://www.jman.dk/eksperten/default.asp
Det er godt nok JPEG, men jeg har den liggende i vektor
Avatar billede ajh Nybegynder
09. maj 2001 - 14:40 #6
Avatar billede mymher Nybegynder
09. maj 2001 - 18:09 #7
jeg vil lige vente indtil swasper har lavet et
Avatar billede mymher Nybegynder
09. maj 2001 - 18:09 #8
MEN DE ER ALLE SAMMEN FEDE TAK ALLESAMMEN
Avatar billede ezzuk Nybegynder
09. maj 2001 - 23:05 #9
hvis billede ser ud til at vinde?
Avatar billede mymher Nybegynder
10. maj 2001 - 13:56 #10
i øjebliket er det nok ezzuk
Avatar billede crizzer Nybegynder
11. maj 2001 - 18:14 #11
Avatar billede mymher Nybegynder
12. maj 2001 - 16:26 #12
crizzer fører lige nu i logo\'erne
Avatar billede ajh Nybegynder
12. maj 2001 - 16:40 #13
så afslut dog that frage og giv manden pointsne ? :-)

Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 13:11 #14
crizzer> det er da godt at du kan få lidt inspiration ved at kigge på mit banner!
Avatar billede ajh Nybegynder
13. maj 2001 - 13:38 #15
ezzuk> det er der intet galt i, der er også folk der kopierer hvad jeg har lavet, det er beklageligt men hey der er intet at gøre ved det...og eh.. det hjælper ikke at blive sur over det.. :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 14:41 #16
ajh> jeg ved det godt. men prøv at se hvad han har kopieret af mig på http://www.eksperten.dk/spm/68024.

Avatar billede crizzer Nybegynder
13. maj 2001 - 15:31 #17
hvis det er det lille lys ude i siderne du snakker om så vil jeg give dig ret. men alt det andet har ikke en skid at gøre med din banner.
og inde på det andet spørgsmål er der ikke engang noget der ligner dit.
Avatar billede Jman Praktikant
13. maj 2001 - 20:39 #18
hvordan kan du sidde og fortælle at folk fører på nogle logoer, der åbenlyst IKKE er lavet i illustrator, når du har lavet et sp. i Illustraor kategorien....?
Avatar billede ajh Nybegynder
13. maj 2001 - 21:46 #19
sup> i wondered that too.. men ok .. det kan jo være at mymher ikke ved bedre

btw.. mit logo er altså lavet i illu... det eneste rigtige at lave det  i... *s* jeg har godt nok ikke liige så meget erfaring i logo afdelingen ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. maj 2001 - 15:37 #20
superior> jeg har før lavet logoer til nogen i illustrator kategorien, uden at de kommenterede det. man ser jo, at folk misplacerer deres spørgsmål.
Avatar billede Jman Praktikant
15. maj 2001 - 10:58 #21
jae, men man ser også at folk altid bliver irettesat :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
15. maj 2001 - 14:54 #22
tja. det er mest i design: generelt, da prodic er begyndt at rette på dem. han regner nok ikke så meget med misplaceringer i illustrator kategorien.
Avatar billede alh Nybegynder
25. maj 2001 - 20:16 #23
Hvorfor er det så at vi alle bliver ved med at lave logoer til folk der smider dem rundt i forkerte katagorier?!! Måske hvis vi alle hjalp prodic...???? (men det eneste han får ud af det er folk lukker lort ud selv om de godt ved han har ret...ingen af jer men set i mange andre spm.) Og hvorfor er det at adm. er så ligeglade de kunne godt en gang om mån. tjekke lidt op på deres site..
Avatar billede mymher Nybegynder
10. juni 2001 - 18:58 #24
undskyld jeg ik har svaret men min computer har været i stykker