Avatar billede kvabiz Nybegynder
27. maj 2006 - 02:00 Der er 4 kommentarer

Placering af tekst

En rigtig nybegynder er på banen :)

Jeg kan simple hen ikke få sat min tekst der hvor den skal være.
Så jeg håbede på lidt hjælp :)

Dette skal stå under "vores spicaler":

Vi beskæftigere os hovedsagligt med:

  - Landskab
  - natur
  - reklame
  - produktfoto
  - stillben
  - arkitektur
  - alternaive portræter

Skulle De havde et andet ønske, så er de velkommen til at kontakt os. Dog påtage vi os ikke en opgave vi ikke mener vi kan løsse.
Men måske kan vi.

Under "Nyheder" skal der stå:

30 maj
Langt om længe er det nye design færdit.
-
20 maj
Natur galleriet er opdateret.
-
19 maj
Reklame og stillben galleriet er opdateret.
-
6 maj
Portræt galleritet er opdateret

Og i det store hvide områder over billedet, skal der stå:

Formålet med MegaPixel er at drive et seriøst billedebeuro, med kvalitets fotografier.
<p>Til trods for kvaliteten og de høj opløslige fotografier, kan prisen stadig holdes nede,
til særdelses atraktive priser, pga. det store salg her fra siden.</p>
<p>De vil ikke blot kunne finde flotte billeder, i hvores galleri, men også fortællende billeder, der formidler historier.</p>
<p>Vi øsnker ingen utilfresse kunder, derfor yder vi altid hvores bedste, og levere i top kvalitet.
<br>Er De ikke tilfræs med det vi levere, finder vi naturligvis en løsning.

Håber i forstår...
http://megapixel.1go.dk/uden-tekst.html
Avatar billede kvabiz Nybegynder
27. maj 2006 - 19:57 #1
Kom nu en der kan hjælpe...

Det er da ikke en særlig svær opgave, det er kun de 2 tekster ude i venstre side der skal justeret...
http://megapixel.1go.dk/uden-tekst.html
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
29. maj 2006 - 16:05 #2
Start evt med at sætte en doctype på din side, så browseren kan læse hvordan koden skal tolkes og ret så de fejl der er i koden.
Der er 43 fejl på siden, hvis det antages at koden er skrevet i html4.01-format.
Avatar billede kvabiz Nybegynder
29. maj 2006 - 16:14 #3
Tak

Har lige fået det til at virke..
Avatar billede kinderaeg Nybegynder
30. maj 2006 - 12:46 #4
Så kunne det være en idé at lukke spørgsmålet ;)