Avatar billede bluesnix Nybegynder
26. maj 2006 - 17:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flash player problemer

Jeg har et lille problem, da jeg har lavet hele min hjemme side i Flash og published den med Flash Player 8 Action Script 1. Problemet er, at jeg har brugt 'stroke', hvilket ikke kan gøres, hvis jeg publisher den i f.eks. Flash Player 6. Hvad gør jeg nu? For det er jo langt fra alle, der har opdateret deres player til 8?! Kan jeg gøre noget, så dem, der skal besøge min hjemmeside automatisk bliver bedt om at opdaterer? Eller er der andre lettere løsninger? Hjælp!
Avatar billede jelboen Nybegynder
27. maj 2006 - 14:00 #1
Så vidt jeg ved er bruger ca. 90% enten flash player 7 eller 8.. - kan det hjælpe?
Avatar billede jelboen Nybegynder
27. maj 2006 - 14:08 #2
Ellers skal du hente Macromedia Flash Player Detection Kit. så kan du indbygge den der "express intall" - altså dvs. brugeren får en install box frem hvis playeren ikke svarer til dine krav :D

og det finder du på:

http://www.adobe.com/products/flashplayer/download/detection_kit/
Avatar billede bluesnix Nybegynder
27. maj 2006 - 15:02 #3
Mange tak!
Avatar billede bluesnix Nybegynder
27. maj 2006 - 15:03 #4
Hmm... nu ved jeg ikke lige, om jeg fik givet dig point...?
Avatar billede jelboen Nybegynder
28. maj 2006 - 01:06 #5
Det gjorde du ikke.. en eller anden tog dem.. men det er sku lige meget. jeg bruger egentlig ikke eksperten så meget, kun når jeg selv skal bruge hjælp. Og så faldt jeg lige over dit spørgsmål :D