Avatar billede bo Nybegynder
08. maj 2001 - 17:28 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

CD-Brænder Problem!

Hej,

Jeg har et problem med min Yamaha 4416 SCSI CD-Brænder.

Hver gang jeg sætter en blank CD eller almindelig CD i brænderen, og vil se indholdet skrever den:

  Der er ikke adgang til E:\\
  Enheden er ikke klar.\"

Den har virket perfekt.
Jeg købte den i Juli 1999, så der vel ikke garanti på den mere.
Mit brænder program kan hellere ikke finde brænderen (Easy CD-Creator 5)

1. Er den gået i stykker ?
2. Og hvad er der muligvis gået i stykker i brænderen ?
3. Hvor kan jeg evt. få lavet den ?

Med venlig hilsen
Bo Larsen
http://boses.homepage.dk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 18:13 #1
kan du få adgang til brænderen hvis du booter fra en win98 startdiskette og vælger understøttelse af cdrom?
hvis ja, er det dit styresystem der ødelægger et eller andet eller et program der laver ged i den.

hvis nej, prøv da at bruge en rense-cd og hvis det heller ikke hjælper, er der noget der tyder på at din brænder måske er kaput!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
08. maj 2001 - 18:16 #2
det vil sandsynligvis slet ikke kunne betale sig at reparere den hvis den er gået i stykker! en tekniker vil tage 400-500 kr i timen!
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
10. maj 2001 - 06:36 #3
Er den med hvis du kigger i din BIOS ?
Avatar billede sukos Juniormester
10. maj 2001 - 07:48 #4
Prøv at trække alle stik ud af brænderen og sætte dem i igen.
Det virkede for mig, da jeg pludselig ikke kunne se den mere!
Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 11:57 #5
Jeg har fået gang i min CD-Brænder igen.
Men I får 35 point hver!
Så Tak for jeres deltagelse!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:59 #6
tak for points :)
Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 12:01 #7
Det var så lidt! :)
Avatar billede dichael415 Nybegynder
24. juni 2001 - 12:21 #8
hej...Skal jeg ikke også Havd 35 POINTs :o) *Loool*
Avatar billede bo Nybegynder
24. juni 2001 - 12:30 #9
Øhh, hvordan kan det være ?