Avatar billede !!!!!!! Nybegynder
08. maj 2001 - 17:03 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hhahaha86yd87huas87ty7ufygustdf76sd76

AMOOOOK !!
Avatar billede !!!!!!! Nybegynder
08. maj 2001 - 17:04 #1
fdsdfdfd !
Avatar billede kapla Nybegynder
08. maj 2001 - 17:06 #2
Admin er underrettet
Avatar billede !!!!!!! Nybegynder
08. maj 2001 - 17:09 #3
Okay.. Jeg stopper !
Jeg melder mig selv fra !
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 19:32 #4
!!!!! Jeg tror faktisk, at du kan få en ret stor bøde for dette hvis admin finder ud af hvem du er!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede okay Nybegynder
08. maj 2001 - 19:45 #5
fastpoint >> det vil han gøre...hvis !!!!! sidder hjemme..så kan han se hans ip nr. :)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
08. maj 2001 - 19:46 #6
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Jeg elsker når en taber hacker dummer sig:=))
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. maj 2001 - 21:40 #7
Vi har åbenbart et grimt hul i pointsystemet, der trænger til at rettes.
!!!!!!! >> Vil du være rar at skrive en mail til admin (anonymt er ok) og forklare præcis hvordan, det gør det nemmere at lappe hullet.
Avatar billede lawyer Nybegynder
28. maj 2001 - 14:35 #8
loosers...BØDE!!! LOL....der er sgu da ikke noget at give bøde for. Alt er relativt...
Avatar billede iziqio Nybegynder
18. juni 2001 - 06:53 #9
JEg vil nu give div folk ret, dette er faktisk sabotage og jeg tror /Håber på at det har konsekvenser. JEg er glad for eksperten og er ikke gald for typer som \"!!!!!!\" hvis der er noget jeg kan hjælpe admin og lign med så skriv til mig. Iziqio@Hotmail.com
Avatar billede skwat Praktikant
04. august 2002 - 23:01 #10
Vi kan da bare være glade for at han gør det så overdrevet at ingen er i tvivl om at der er noget galt.
Avatar billede loonz Nybegynder
04. august 2002 - 23:55 #11
Så tog han lige 1.pladsen :O
Avatar billede cool_casper Nybegynder
05. august 2002 - 02:17 #12
fastpoint > Ved godt d er lamer't d han laver (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Utroligt du selv synes d r sjovt!?), men en bøde?! FOR HVAD?! GADEUORDEN?! hehehehe...
Avatar billede free_help Nybegynder
05. august 2002 - 12:58 #13
Hehe stor fejl på Eksperten. Man kan snyde ved at rette i en simpel HTML... Det er altså lidt n00b. Eksperten er jo gutternes forbillede...
Avatar billede loonz Nybegynder
05. august 2002 - 14:18 #14
Ka Admin ikke lige slette ham fra 1.pladsen? Den har han vist ikke fortjent!
Avatar billede torbend Nybegynder
28. maj 2004 - 19:21 #15
Please alle.

Jeg ved godt at jeg er sent ude (newbie herinde) men stop dog kommentarene til indlæg fra en åbenlys lille fjollerik.

Lad ham dog grine i sin egen lille triste verden.