Avatar billede dk-jek Nybegynder
25. maj 2006 - 10:12 Der er 2 kommentarer

Ikoner på vedhæftede filer kommer ikke med

Når jeg vedhæfter filer kommer der ikke længere ikoner med. Jeg synes det er noget der er kommet til efterhånden som f.eks. word, pdf osv. er blevet opdateret - Er der en sti i init-filen der skal stilles eller skal jeg have tilført nye ikoner...
Avatar billede karstenv Nybegynder
26. maj 2006 - 07:12 #1
jeg vil også gerne vide om det overhovedet er noget vi kan rette ind til højre, så jeg nasser lige lidt :-)
Avatar billede yeager Nybegynder
26. maj 2006 - 08:30 #2
Har samme "problem". Det er et kendt issue. IBM skriver om det i en technote: http://www-1.ibm.com/support/docview.wss?rs=0&uid=swg21204429
Her skriver de at løsningen er at flytte attachment til et andet dir så det samlede path/filename bliver kortere - jeg har lige testet på min maskine og det virker. Der ud over skulle problemet være løst i 6.5.5+
MvH