Avatar billede jkarly Nybegynder
25. maj 2006 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Åbne et nyt flash vindue

På nogle flash sider kommer der når man trykker på et billede et nyt flash vindue op med eget luk kryds osv, er det svært at lave og hvis nej, er der nogen der kan fortælle mig hvordan?

Mvh Jens
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 10:20 #1
hvis du kunne komme med nogle henvisninger var det måske lidt lettere at se præcis hvad du mener :)

Engang brugte mange det der hed et chromeless window - http://www.chromeless.org/ - men jeg ved ikke hvor godt understøttet det er mere efter service packs osv da det reelt byggede på fejl i IE.

Hvis ikke det er det så prøv at kom med nogle links.
Avatar billede jkarly Nybegynder
25. maj 2006 - 10:45 #2
Her er et eksempel
http://www.templatemonster.com/flash-templates/10766.html
Gå ind under portfolio så kommer der nogle vinduer op som man selv kan rykke rundt med og lukke som man vil

Mvh Jens
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 10:48 #3
ok - det er jo decideret flash og ikke et nyt vindue... der står jeg desværre af :)
Avatar billede mash Mester
26. maj 2006 - 12:37 #4
hej ,,, det er jo bare en knap der er lavet som kryds, ikke noget window ,men bare et obj. ,der indeholder knappen "luk" ,og en on(press) der lukker obj. igen.