Avatar billede razzz-cat Nybegynder
24. maj 2006 - 23:48 Der er 5 kommentarer

Zepto Computere (bærbare)

Hejsa...
Jeg skulle høre om der var nogen der kunne hjælpe mig, jeg har nemlig siddet og kigget på en bærbar inde på www.pc-direct.dk og fundet frem til at jeg godt kunne tænke mig en bærbar som så sådan her ud:

- og det skal lige siges at den skal bruges til spil og til skole arbejde...

Zepto Znote 2425W - NYHED - Professionel
15.4" WXGA Crystal Clear skærm (2425Wx)
1.83 GHz Intel® Core™ Duo T2400
2048MB (2x1024) DDR2 PC5300 - 667MHZ
100GB 7200omdr. SATA Hitachi
DVD-RW Dual Layer brænder (All)
Nero Express og WinDVD 4 software OEM
Intel® PRO/Wireless 3945ABG 54Mbit
DK (Dansk) Tastatur (2225/2425)
Microsoft® Windows® XP Pro DK
24 Måneders reklamationsret
High Performance 9 Cell (2x25W) 70% mere batteritid
Miljøgebyr bærbar PC
Avatar billede razzz-cat Nybegynder
24. maj 2006 - 23:51 #1
- og der kommer mit spørgsmål om denne bærbare computer er god nok til at køre spil og andre ting?
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. maj 2006 - 01:25 #2
du har glemt at skrive hvilket gfx kort den har, men nu kender jeg lige den model og den har et go7600 gfx kort. Med den super cpu, den hurtige hdd og rigeligt med ram + et go7600, så er svaret ja, den kan du køre alt på. Alle spil osv, programmer, video encoding, den kan det hele. Autocad 3d gfx er det eneste den vil have problemer med, men går ikke ud fra det er sådan noget du mener..

Køb du bare, det er en super svedig fætter
Avatar billede drgonzo Praktikant
25. maj 2006 - 02:50 #3
den setup koster kr 14.167,50 på zeptos egen hjemmeside, ved pc direct koster den kr 13.137,50 hmmm mystisk 1.030 kr forskel
Avatar billede dubio Nybegynder
26. maj 2006 - 13:53 #4
Ellers så er der jo storebroren 6615 med 512 mb ram på grafikkortet? så skulle autocad også være hjemme?! tror jeg?
Avatar billede drgonzo Praktikant
31. maj 2006 - 21:27 #5
Desværre fås 6615 kun med 6 cellet batteri så den har en elendig batt tid. Grafik kortet på 512 mb er (nu må i ikke hænge mig op på det hvis det ikke er helt nøjagtigt) 9.72% bedre i gennemsnit over 3 3dmark versioner, hvilket jeg ikke mener er nok til at gå så meget på kompromis med batt tiden. For at autocad kører perfekt skal det være et ati fire gl eller et nvidia quatro fx kort der er i maskinen, men så nærmer vi os de 30.000 i pris for en ordentlig maskine og disse kort kan der ikke spilles på.

Den maskine spørgeren foreslår er et super køb til prisen og kan køre alle spil på markedet.