Avatar billede malkekoen Praktikant
24. maj 2006 - 18:14 Der er 5 kommentarer

Fjerne standard Bluetooth drivere?

Så er jeg på den igen. Jeg har noget knas med at microsofts standard bluetooth drivere konflikter med logitechs.

Jeg har læst denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/576191 med samme problem, men jeg har følgende problem:

Jeg har ikke nogen steder hvor der står windows bluetooth tjeneste. Jeg har derimod:

HID input service
Logitech bluetooth service

Hvad gør jeg så?
Avatar billede malkekoen Praktikant
24. maj 2006 - 18:18 #1
Glemte lige at sige at jeg også har et punkt der hedder "Bluetooth Service" (men altså ikke "microsoft bluetooth ...").
Avatar billede malkekoen Praktikant
30. maj 2006 - 09:47 #2
sslet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. juni 2006 - 02:45 #3
bruger du logitech software?
Avatar billede dennisbj Nybegynder
02. juni 2006 - 02:47 #4
lol ja det gør du jo så :D, hvad logitech udstyr bruger du dertil? er det HID input? (trådløst tastatur, mus m.m)
Avatar billede malkekoen Praktikant
02. juni 2006 - 13:02 #5
Ja, det er et MX5000 kebyboard/mus.