Avatar billede martin_shearer Nybegynder
24. maj 2006 - 11:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fotoprogram/butik

Hej

nogen der ved om der finder programmer/script på nettet, kan det det samme som dette program ?
http://www.fotoware.com/Products/FotoWeb/

mangler sådan et ting. kort fotalt et billede gallery, med shop funktion, hvor man kan bestille eller hente et billede med det samme.

nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
24. maj 2006 - 11:39 #1
Du kan helt sikkert købe/få noget til at lave det, for et par tusinde kroner :p
Og nej, du kan ikke finde en god (og gratis) webshop, de existere simplehen ikke.
Avatar billede doodoo Novice
24. maj 2006 - 11:42 #2
For mig at høre er det et "stockphoto" site du vil lave, prøv www.scannet.dk - deres shop er ret fed og meget brugt...

Kenneth
Avatar billede doodoo Novice
24. maj 2006 - 11:43 #3
Skal lige sige - med lidt fantasi, kan den garanteret bruges til dette...

Jeg har iøverigt selv brugt Joomla til dette - www.joomla.dk | CMS man selv kan sætte op og downloade mange gratis plugins til det
Avatar billede tdafoobar Nybegynder
24. maj 2006 - 11:46 #4
Og hos scannet betaler du for kode, som blev erklæret "forældet" i forrige årtusinde.
Og med Joomla kan du risikere at blive sagsøgt for diverse licencsbrud, og det virker alligevel ikke i php5 eller højere :)

(sorry, kunne ikke lade være)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
24. maj 2006 - 12:28 #5
Det vil sige at i mener jeg bare kan bruge en alm. shop til dette ?

havde mere håbet på et script der var lavet præcis til dette.
Avatar billede doodoo Novice
24. maj 2006 - 15:08 #6
Martin - jeg tror ikke på der umiddelbart er lavet sådan et system, og slet ikke opensource :)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
13. juni 2006 - 18:37 #7
doodoo smid lige et svar ;)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
22. juni 2006 - 15:01 #8
lukket
Avatar billede fray Nybegynder
31. juli 2006 - 11:43 #9
Jeg ville tage et kig på Dot Net Nuke (www.dotnetnuke.com) - Dette er et gratis APS.net open source web CMS system.

Det kommer som standard med både en webshop og med at rimeligt godt modult til at lave billedegallerier. Roder selv med det pt. og er meget tilfreds med mulighederne. Dog er det lidt tungt at køre.. Skal køre på minimum DotNet version 2.0 og jeg vil anbefale at få sitet hostet "ude i byen".
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:20 #10
Hej Gutter

Er der nogle der ved hvor man kan finde et shop modul hvor der er integreret mulighed for dankort betaling?
Avatar billede goldmember86 Nybegynder
25. oktober 2007 - 16:21 #11
Hej igen.

Det er selvfølgelig til dotnetnuke systemet at jeg efter spørger shopmodulet!