Avatar billede blang-jang Nybegynder
24. maj 2006 - 11:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ftp://ftp download problem

Hej

Når jeg skal downloade noget fra en ftp server f.eks. ftp://ftp.infogrames.net/patches/rct3_soaked/RCT3SOAKED_ONDISC-UPDATE1_USA.EXE! så kan den ikke oprette forbindelse til serveren!

Kender du det en måde til at få det problem af vejen?

Blang-Jang
24. maj 2006 - 11:07 #1
Ovenstående LINK virker fint nok her - fuld DL igang...

Prøv igen...
Avatar billede blang-jang Nybegynder
24. maj 2006 - 18:19 #2
Det virker altså ikke her og det er ikke kun den fil det er alt hvad der starter med ftp://ftp.
Avatar billede trickyq Nybegynder
24. maj 2006 - 18:26 #3
Det virker også her..
Avatar billede blang-jang Nybegynder
24. maj 2006 - 19:36 #4
computeren siger at problemet er at der ikke kan oprettes forbindelse dertil
Avatar billede arne_v Ekspert
25. maj 2006 - 02:19 #5
sidder du bag ved en firewall/proxy-server ?
Avatar billede blang-jang Nybegynder
25. maj 2006 - 10:27 #6
Jeg har sp2 firewall på ikke overvåget men min router ar også inbygget firewall men jeg kan 1 ud af 200 dage downloade derfra mærkeligt nok og hvad er en proxy server
Avatar billede blang-jang Nybegynder
23. juni 2006 - 14:13 #7
dur bare ikke