Avatar billede sunejens Nybegynder
23. maj 2006 - 21:39 Der er 6 kommentarer

Flash i Firefox

Hej.

Jeg kigger på denne side www.nnit.com i Firefox, men synes ikke rigtig det virker som det skal. Jeg har opgraderet Firefox med den nyeste udgave af Flash. Er der andre der oplever samme problem?
Avatar billede twotimes Nybegynder
23. maj 2006 - 21:46 #1
virker heller ikke her. Det hele er ligesom rodet lidt rundt
Avatar billede sunejens Nybegynder
23. maj 2006 - 21:49 #2
Det virker i IE. Er det normalt at flash teknologien virker i IE men ikke i Firefox?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. maj 2006 - 21:51 #3
Siden vises dårligt i Firefox i forhold til Internet Explorer - det er ikke din skyld, men programmørerne af siden, der ikke har krydschecket. Desuden hentes flashen slet ikke ind i FF, hvilket igen er en programmørfejl.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
23. maj 2006 - 22:00 #4
Læs evt. http://www.eksperten.dk/spm/703511 om, hvordan man viser flash i IE og FF problemfrit.
Avatar billede olebole Juniormester
26. maj 2006 - 10:08 #5
<ole>

Dokumentet er også fyldt med 'XHTML-lukkede' tags på trods af, der er tale om et HTML-dokument - ligesom dette tag ikke giver mening i HTML:
  <cms:robotmetatag id="RobotMetaTag1" runat="server"></cms:robotmetatag>

Godtnok accepterer IE XML-namespaces i HTML, men så skal det være angivet i HTML-tagget.

/mvh
</bole>
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
02. juni 2006 - 18:13 #6
...respons?