Avatar billede sushiboy Nybegynder
23. maj 2006 - 18:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation via usb-harddisk?

Hej gruppe. Jeg er i gang med at d/l dvd-udgaven af Fedora 5 (3GB iso=fil), og vil gerne vide om man kan installere os'et via en usb-harddisk, givet at maskinen tillader usb-boot samt at bootloaderen er i harddisken? Maskinens cd-drev understoetter nemlig ikke dvd-skiver, og jeg har ikke lyst til at braende x antal iso-filer (cd-udgaven).
Avatar billede noerbo Nybegynder
24. maj 2006 - 17:43 #1
Da jeg i sin tid brugte fedora ofrede jeg bare skiverne, så jeg har ikke prøvet metode, men på deres hjemmeside har de en guide til alternative installationsmetoder.

http://fedora.redhat.com/docs/fedora-install-guide-en/fc5/ch-beginninginstallation.html#sn-booting-from-disc
http://fedora.redhat.com/docs/fedora-install-guide-en/fc5/ch-other-install-methods.html
Avatar billede sushiboy Nybegynder
28. maj 2006 - 21:03 #2
Hej noerbo, hvis du vil have dine points, saa sig til. :)
Avatar billede noerbo Nybegynder
28. maj 2006 - 21:13 #3
Virkede det?
Avatar billede sushiboy Nybegynder
29. maj 2006 - 23:32 #4
Mjah, jeg tror også at jeg ofrer de dér cd'ere til formålet. :-)