Avatar billede kickmedia Nybegynder
23. maj 2006 - 16:45 Der er 2 kommentarer

Php programmør

Erfaren og selvstændig programmør søges.
Vi søger en, mere eller mindre, fast tilknyttet prøgrammør til diverse opgaver.
Det gør absolut ikke noget hvis du har lidt flair for design, men vigtigst er naturligvis dine evner som programmør samt til at fåstå en given opgave og løse den rimelig hurtigt.

Send en besked og fortæl lidt om dig selv, referencer og pris-idé for at løse div. website-opgaver...

Vi ser helst at det er en person fra fyn, men dette er ikke altafgørende...
Send evt. bud til:info(a)kickmedia(dot)dk
Avatar billede e_w Nybegynder
23. maj 2006 - 20:46 #1
Hej

mail: william@engbjerg.net

referencer: www.engbjerg.net

Mvh. e_w
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. juni 2006 - 02:37 #2
hvis du stadig søger udviklere er vi intresseret i.

http://www.mc-solutions.dk

Mvh
Mikkel Christensen
mail@mc-solutions.dk