Avatar billede datamatikeren Nybegynder
23. maj 2006 - 11:17 Der er 1 løsning

Opsætning af testmiljø.

Jeg skal have oprettet et testmiljø hvor jeg har mulighed for at teste vores ASP site med underliggende SQL server.
Drømmescenariet er at jeg kan ændre i en del af koden i vores testmiljø, og så køre en strestest på hele sitet for at se om det evt. giver performance problemer? Det allerbedste ville være hvis jeg kunne køre en recorder på vores online site med f.eks. 1000 samtidige brugere, og scalere det op til f.eks. 2500 brugere.

Jeg vil gerne høre hvis du har forslag til hvordan dette kan løses, eller om du selv har erfaring med en lignende opgave.
Avatar billede datamatikeren Nybegynder
08. februar 2007 - 15:16 #1
Lukker